Иво Тачев wrote:
Икам да попитам пускал ли е някои печат на кирлилица под dosemu
Приложението от което печатам ползва /bulgarian-mik кодировка.
На мястото на кирилицата вийдам ероглифи а латиницата и цифрите си ги
виждам нормално.
Дистрибуцията ми е fc5 dosemu 1.2.2.0  cups-1.1.23-30.2 .

Тук в играта е замесен и принтерът, затова трябват данни и за него.
По принцип с dosemu няма никакви проблеми с кирилицата и с печатането. Не съм ползвал CUPS, но не вярвам от него да идват проблеми от такова естество.

Честит празник на всички!

Иво Тачев

Честит празник,
Ами до сега съм пробвал с 3 принтера и на всичките резулта беше един и същ няма
кирилица!
Принтерите са DeskJet 5550, LaserJet 1010, и  Star LC24-10 (матриче принтер).
За hp-тата се сещам че
за да печатат на кирилица по DOS тпябваше да им се uplod-нат някакви шрифтове,
но не знам как трябва да
стане това под линукс.
А за по горните постове много ме сцепитхте 3D очила, пост на месеца, изби рибата вече по 3 пъти си проверявам енкодинга преди да пратя писмо :)))