On Jan 4, 2008 11:59 AM, Angel Kolev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> ЧНГ на всички. Трябва ми съвет за UPS. Препоръчайте нещо, което може да
> държи 2 PC-та с 300-350W захранвания без монитори и два 24 портови суича.

Аз ще ти препоръчам да обърнеш внимание на това дали избрания от теб UPS има
адекватен начин да гаси машината/машините, която/които пази. Иначе за какво
ти е изобщо UPS. Преди време се сблъсках с един модел на MGE, който подкарах
с http://www.networkupstools.org/. Доволен съм. Работи адекватно - гаси
машината преди да се разреди напълно, извлича информация за количеството
заряд в батериите. Има само един проблем - логът ми е пълен със следните
редове:
Jan  7 00:07:33 host upsd[2360]: Data for UPS [ups] is stale - check driver
Jan  7 00:07:34 host upsmon[2363]: Communications with UPS [EMAIL PROTECTED]
Jan  7 00:07:34 host upsd[2360]: UPS [ups] data is no longer stale
Jan  7 00:07:39 host upsmon[2363]: Communications with UPS
[EMAIL PROTECTED]

Лично аз нямам време да търся къде е проблема, но определено е дразнещо.