> Преди време се сблъсках с един модел на MGE, който подкарах
>с http://www.networkupstools.org/. Доволен съм. Работи адекватно - гаси
>машината преди да се разреди напълно, извлича информация за количеството
>заряд в батериите. Има само един проблем - логът ми е пълен със следните
>редове:
>Jan  7 00:07:33 host upsd[2360]: Data for UPS [ups] is stale - check driver
>Jan  7 00:07:34 host upsmon[2363]: Communications with UPS [EMAIL PROTECTED]
>Jan  7 00:07:34 host upsd[2360]: UPS [ups] data is no longer stale
> [...]

Няма смисъл да се бори. Проблемът е хардуерен - наблюдавал съм го под всички
ОС с всякакъв софтуер при много модели UPS не само на MGE, но изобщо френско
производство и производни от тях тайвански и китайски устройства (вероятно
ползващи един и същи комуникационен протокол). Не съм забелязвал да пречи на
функционирането им.

Поздрави,
Иво