Момчил Иванов wrote:
> може да пробваш freebsd как ще се държи на тази машина, ако пак ти прави
> същите проблеми вероятно е нещо хардуерно

Опитах се да инсталирам FreeBSD, но нещо голям зор видях, така и не успя
да си форматира дяловете (не съм сигурен, че ги и създаде изобщо). В
момента се опитвам да инсталирам NetBSD, но имам проблем с boot-ването -
като стигне до момента да монтира файловите системи се оплаква, че не си
знае коя й е root-а. По-лошото е, че не мога да го въведа, т.к. в този
момент клавиатурата не работи (USB клавиатура, пише Compaq, ядрото казва
Silitek или нещо подобно).

Изобщо - голямо приключение, голямо чудо. :)

А че може да е хардуерно - може, но малко се съмнявам, т.к. години наред
машината работеше с Debian и проблеми с мрежа (или друго) не е имало.

--
Александър Илиев