Здравейте,

идеята ми е да пусна postfix мейл сървър с подръжка на виртуални домейни
и пощенски кутии. Всичко работи добре, пращам и получавам мейлове, чета
ги с мейл клиент, SSL подръжката ми работи. Но проблема ми е, че нямам
никакви други папки освен Inbox, като тръгна да пращам мейл и съм указал
на мейл клиента да ми копира мейла в Send Items тогава мейл сървъра си
"мисли" в смисал копирането продължава до безкрайност.

По същата логика нямам и Trash и Draft и другите папки. Ще се радвам ако
получа някакви примерни уроци за това или директно разрешение на моя
проблем. Ако е необходимо ще ви дам config файлове.

Поздрави
К.Кирилов