Stiliyan Kolev wrote:
> Mailbox или maildir ти е формата на мейлите? Какъв мейл клиент ползваш.
> Пробва ли да дадеш Subscribe на пощенската кутия за да видиш какви папки
> имаш?

Уж е Maildir,

debian-work:~# grep Maildir /etc/postfix/main.cf
home_mailbox = Maildir/
debian-work:~# grep Maildir /etc/courier/imapd
MAILDIRPATH="./Maildir"
debian-work:~# grep Maildir /etc/courier/imapd-ssl
MAILDIRPATH="./Maildir"
debian-work:~#

Иначе опитах се да създам файловете с touch Trash, touch Drafts и т.н.
но ефект няма, като се опитам да създам new folder от самия мейл клиент
(опитал съм и с Thunderbird и Windows Mail) Windows Mail-a ми казва:

http://d3v1ous.d3v1ous.info/Bugs/invalid_mailbox_name.jpg

Логове няма в /var/log/mail.log

Поздрави
К.Кирилов