On Fri, Jun 26, 2009 at 06:06:44PM +0300, Peter Pentchev wrote:

> Ъъъъ... точно това е проблемът на човека, доколкото разбирам.
> Нито xlock, нито xlockmore имат command-line опции, които казват
> на скрийнсейвъра да НЕ извежда "User: / Password:" за отключване,
> когато натиснеш клавиш или мръднеш мишката.
>
> Конструктивно решение, за съжаление, нямам.
>
> Поздрави,
> Петър

Да, това е проблема - трябва сркийн сървъра да си върви необезпокояван от
клавиатури
и мишки.

xtrlock е близо, но май не е съвсем същото което търся, защото ето какво пише в
man-а на първо
четене:

The X server screen saver continues to operate normally; if it comes
into operation the display may be restored by the usual means of
touching a key (Shift, for example) or the mouse.

Тоест - натискане на клавиш и побутване на мишока ще свали saver-a... а това не
искам.

За активиране на системата и сваляне на скрийн сейвъра ще се ползват други
input-и.

Неприятно...

--
---cc-by-nc-sa---
All texts and/or ideas expressed by me in