-=| Алекс Панов, Fri, Jun 26, 2009 at 06:02:10PM +0300 |=-
> На служебния ми лаптоп мислех си че имам диск 160GB но се оказа че
> имам диск WD Scorpio
> Blue   PATA 250 GB. И в мен избуя желанието да си сложа Дебиан Льени
> тестинг. До днес ми беше проблем с netinstall iso 180MB да го намеря
> тестинг, все намирах стейбъл. Но днес намерих в сайта на Дебиан къде
> са малките тестови нощтни билдове от по 180 меги ->
> http://www.debian.org/devel/debian-installer/

Лени стана „стейбъл“ на 14 февруари :)
http://www.debian.org/News/2009/20090214

Това, което сега е „тестинг“ е предстоящото издание, Скуийз

> Освен това се оказва че в компютърчето(то горкото е с непораснало
> екранче от 12.1"      ) има 2Гъ рам. Желанието ми е swap-а да се
> създава в паметта, а ако може и /tmp да се създава там.

swap в паметта е интересен лупинг :)

> 2. И дали е рентабилно /tmp да е в паметта или това са излишни
> еквилибристики които само ще ми усложнят живота а няма да ми
> подобрят бълзодействието на компютърчето?

Едва ли ще забележиш хвърчащи ракети заради /tmp в паметта. Лошо няма
де, опитай. Друго, което можеш да опирташ е да монтираш /var/run
и /var/log в паметта като промениш редовете RAMRUN и RAMLOCK
в /etc/default/rcS.

--
dam