Здравейте,
надявам се, че дори в този отпускарски сезон ще се намери някой на линия да удари едно рамо :)

Ето и въпроса ми:

Имам две машини - А и Б. Машина А работи като rsync server, а машина Б като клиент. Всичко работи чудесно, успях да синхронизирам 1:1 машина А и машина Б, но в един момент осъзнах, че ми трябва да направя нещо малко по различно. В момента имам две идентични директории на двете машини, но искам от тук нататък всички "делти" (промени по файлове) да бъдат копирани в отделни папки. Идеята е, че ако на машина А имам файлов сървър който се използва за съхраняване на документи, то аз искам да имам всички промени по тези документи. Защото ако някоя леля си затрие някой sheet в Excell-a, rsync ще мине, ще види, че файлът е различен и ще го синхронизира с машина Б. И после имам две идентични копия а ефектът от Backup-a е нулев. Разрових документацията на rsync и попаднах на опциите --compare-dest и --copy-dest. По това което прочетох именно --compare-dest е опцията която ми трябва и ето как пробвах да стартирам rsync:

/usr/bin/rsync -a -o -g -A -v --progress --safe-links --password-file=/etc/rsyncd.secrets --port 873 datab...@192.168.0.x::database --compare-dest=/database /incremental/14-08-09/15/

От тази команда очаквам да сравни съдържанието от сървъра 192.168.0.х (модул database) с директорията на локалната машина Б "/database" . Ако има някакви разлики във файловете то те да бъдат копирани в директория /incremental/14-08-09/15/. Да ама не, rsync започва да прави 1:1 синхронизация и започва да ми копира всички файлове от сървъра в папка /incremental/14-08-09/15/. Тоест всякаш не взима под внимание опцията --compare-dest.

Някой може ли да ме светне къде греша?

Поздрави!