On Fri, 2009-08-14 at 17:00 +0300, Danail Petrov wrote:
> [...]
> --password-file=/etc/rsyncd.secrets --port 873
> datab...@192.168.0.x::database --compare-dest=/database
> /incremental/14-08-09/15/
>
> От тази команда очаквам да сравни съдържанието от сървъра 192.168.0.х
> (модул database) с директорията на локалната машина Б "/database" . Ако
> има някакви разлики във файловете то те да бъдат копирани в директория
> /incremental/14-08-09/15/. Да ама не, rsync започва да прави 1:1
> синхронизация и започва да ми копира всички файлове от сървъра в папка
> /incremental/14-08-09/15/. Тоест всякаш не взима под внимание опцията

виж този проект дали няма да ти свърши работа:
http://colas.nahaboo.net/Software/RsyncIncr

мисля че имаше и един наречен rsync-diff, но не съм много сигурен.

> Поздрави!

Milen Nikolov
Daticum JSC
Chief System Administrator
e-mail: mi...@sirma.bg
tel: +359 2 490 1580
mobile: +359 886 409 033

---
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.
And you then go for this limit and you touch this limit,
and you think, 'Okay, this is the limit.' As soon as you touch this limit,
something happens and you suddenly can go a little bit further.
With your mind power, your determination, your instinct,
and the experience as well, you can fly very high.
      * Ayrton Senna - Interview for Racing is in My Blood, 1991