Здравей Кристияне,

Поздрави за усилията, които сте вложили. Харесва ми идеята и проекта ви.

1. Приключихме с инсталирането на машината и е време да я запуснем за първи
път.
Понятието машина за Virtual box според мен не е уместно. Това е така
наречения хайпървайзър, който виртуализира хардуерните ресурси на т.н хост
и ги споделя с виртуализираните ОС(т.н guest OS). Инсталирането на "машина"
може да е на физическо ниво(host) или на виртуално ниво(guest), като между
тях стои хайпървайзър-а(инсталиран в/у хоста).

2. Вече имаме всичко нужно и е време да започваме с инсталациите на
свалените програми.
За да останем максимално коректни към OSI модела е редно да говорим за
свалено копие на ОС, свалени инсталационни файлове на ОС, но не и програми.
Все пак програма се асоциира с приложение и е на последно място в ОСИ
модела.

Сърдечни поздрави,

Тихомир

[image: Начало]