Супер инициатива,
Според мен е много важно да продължите. Имайте превид, че това е бягане на
дълго разстояние и ще ви трябва много енергия и нерви, за да направите
качество. Не е толкова важно от къде започвате, ако имате желание и мотивация
може да направите блога свърталище на изпушили нердове, а вие самите да се
смеете на първите си стъпки. Дерзайте и не се отказвайте, писането е навик.

Поздрави