Iztok Petek wrote:

> Rajsi uporabljaj /dev/ttyS1, ker je cua zastarel, pa poskusaj drugo
> telefonsko od ARNES-a. Men tud ena tel. dela, druga pa ne.

V cem je razlika med /dev/ttyS1 in /dev/cua1 ?? Poleg tega, da je /dev/cua1
"zastarel" ??
Drugo telefonsko, dosedaj sem sprobalal samo z (061)1797000 ?? A si to imel v
mislih. kot isto ki dela ?

P.S. Sprobal sem tudi drugo (ce je to druga (061)3093000)) vendar prav tako brez
uspehov -:(((((

--
Andraz

Одговори путем е-поште