Matjaz Terpin wrote:

> To je ena varianta. Ko pa sem v inittab vpisal npr. named, zadeva
> ni delovala prav (respawning too fast bla bla bla...).
>
> Nisem sel zadeve studirati v detajle, ampak sem napisal en kratek
> shell-script, ki ga pac poganjam precej pogosto in preverja, ce named
> deluje.

named -f prepreci zagon nameda v ozadju (kar je vzrok zgoraj opisane
tezave z initom).

Vedno znova sem presenecen, kako veliko ljudi se ima za prepametne, da
bi pogledali v navodila (namrec tisti detajl, -f, sem nasel v named man
strani, za kar sem porabil celih 15 sekund) in zato vedno znova izumlja
toplo vodo (ki pa na koncu niti ni topla temvec mlacna).

Andrej

--
Andrej Presern, [EMAIL PROTECTED]

Одговори путем е-поште