Nimam se postimanih naslovov, pa sem pri posiljanju zamocil :)

Zivjo!

Rad bi naredil skript, ki bi me telnetiral na racunalnik z dolocenim
uporabniskim imenom in pognal fetchmail, pa se mi ze pri uporabniskem
imenu zaplete; nekaj sem caral z expect in send, pa mi ni nic uspelo.
:-|

Ima kdo kaj podobnega ze narejenega?

Ves ta cirkus zato, ker sem si naredil uporabnika, ki bo samo za
pobiranje e-poste: ostali bodo posto pobirali z lokalnega POP3.
Fetchmail del sedaj lepo deluje (tako da ponovno posiljanje gesel na
listo odpade :), vendar bi si rad stvar malo avtomatiziral.

Ce ima kdo kaj podobnega - lahko prosim poslje na postni spisek?

Spletni pozdrav,

                    Andraz

Одговори путем е-поште