Hi!

> In ce sem priklopljen kot nek drug uporabik, v X-oknih, sem do sedaj posto
> pobiral tako, da sem se v konzoli telnetiral na lasten racunalnik s tistim

Ja, to je res rahlo kompliciranje.

>     user "bla" there with password "bla" is mailman andraz here

Fetchmail ti lahko dostavi posto samo do enega uporabnika. Vsaj jaz nisem
nikjer zasledil opcije za dva ali vec uporabnikov. Sicer je pa nelogicna,
saj imas za to procmail.

v /home/mailman daj ./forward z vsebino:
-------------------cut------------------
/andraz

Se vedno mi pa ni jasno zakaj ne mores tega pognati kot uporabnik andraz.
A hoces imeti backup poste na mailman-u, al kaj?

LP,
        bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Одговори путем е-поште