On Tue, 18 May 1999, Igor Furlan wrote:

> ZAKAJ ??    res me zanima !!!  NE ZELIM PRICETI  VOJNE !!

Ojla.

Sej ti jest to povem. To je stvar osebnega okusa. Zagovorniki Slacka
pljuvajo po Redhatu in Redhatovci po slacku. No, ne vsi. Je pa takih kar
nekaj.

Moj nasvet. Ce imas cas si instaliraj oba in delaj nekaj casa z enim in
nekaj casa z drugim. Na koncu obdrzi tistega, ki ti je bolj vsec. Sicer pa
je najbolje da si instaliras isto verzijo Linuxa, kot jo ima clovek, ki ti
bo najvec pomagal (je pripravljen) pri Linuxu. Na tak nacin ti bo najlazje
pomagal.

Ne jemati teh zadev prevec resno in veliko zabave ob njih :))

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:[EMAIL PROTECTED]