On Thu, 23 Dec 1999, Tori Andraz wrote:

> o nedodelanosti... jaz sem se pozanimal pri ljudeh, ki se s tem ukvarjajo na
> demo sceni... preprosto z njihove perspektive ni orodja, ki bi bil
> primerljiv z 3DS MAX in Mayo pod linuxom (vsaj free ne, komercialni pa ne
> wem)...

Primerjava takih komercialnih paketov (veteranov) in zastojnkarskih
novotarij je vsaj ne-fair (ce ne ze kar FUD :)) ). 3DS in Maya sta na
sceni ze vsaj kakih 10 let in normalno je, da se je v tem casu zadeva pac
izpilila. Verjetno 3DS verzije 1.70a ni bil primerljiv z danasnjim 3DSMax.

Seveda pa si lahko -ce si ze privoscis Mayo- le-to omislis tudi za
Linux. Ali pa presedlas kar na Houdini
(http://www.sidefx.com/news_events/press_houdini-linux.html).

> Nekateri so kot zavedni novopeceni linuxaci probali in dejali, da tu ni
> perspektive - to ni moje mnenje,

No ja, ce njihova perspektiva seze do naslednjih treh mesecev, potem je
res ni. Pred nekaj leti tudi za Linux ni bilo nobene perspektive.

    D.

Одговори путем е-поште