Zdravo!

Ze nekaj casa nazaj sem na listo postavil tole vprasanje, pa mi ocitno
nobeden ni znal pomagat. Pa me zanima, ce so se razmere ze kaj spremenile.
In sicer:

Slackware 7.0.0, kernel 2.2.16

Ko zazenem komando finger, mi izpise sledece:

kgb:/etc$ finger
finger: /dev//pts/1: No such file or directory
finger: /dev//pts/1: No such file or directory
finger: /dev//pts/2: No such file or directory
finger: /dev//pts/6: No such file or directory
finger: /dev//pts/7: No such file or directory
finger: /dev//pts/10: No such file or directory
finger: /dev//pts/14: No such file or directory
Login     Name             Tty  Idle  Login Time   Office     Office Phone
johan     Janez Dovc       *pt        Sep 22 12:42 (masina1)
johan     Janez Dovc       *pt        Jun 27 23:54 (masina2)
johan     Janez Dovc        pt        Sep 23 23:16
(ar5-137i.dial-up.arnes.si)
kgb:/etc$

Zanima me, zakaj mi javlja zgornje errorje, zakaj ne vrze ven iz loga
tistih, ki so ze nekaj casa odjavljeni (tisti z zvezdico). Kako bi to resil.
Saj naceloma mi ne povzroca kaksnih hujsih tezav, samo me pa zelo moti, ker
ne vem, v cem je problem. Ali je lahko kaj s permissni od logov, a se da te
loge nekak na novo inicializirat.

Drugo vprasanje:

Zakaj mi masina ne resolva hostnameov in racunalnike, ki dostopajo do web
strani v access_log vrze z IP stevilko in ne kot racunalo.domena.si. Kje bi
se dalo pa to popraviti?

Hvala lepa za morebitno pomoc,

janez