Pozdravljeni!

Zanima me, kako imajo kabelski operaterji urejen dostop do omrezja Arnes za svoje kabelske narocnike. Sam si predstavljam, da so narocniki v enem kabelskem omrezju med seboj povezani na nek "switch" pri kabelskem operaterju. Naprej v svet pa tece promet preko routerja, ki je povezan z Arnesom. Po tej logiki, bi dva Arnes uporabnika v enem omrezju morala biti povezana lokalno brez nepotrebne povezave do Arnesa in nazaj. Vendar, ce ta logika drzi, potem ne razumem, zakaj pri vecjih obremenitvah omrezja (veceri, nedelje) priblizno enako pade kvaliteta povezave (odzivni casi, izguba paketov) tako med lokalnimi uporabniki kot med uporabniki in Arnesovim gatewayem. Ali to pomeni, da je dejansko zasiceno kabelsko omrezje operaterja in je mozno, da povezava "operater - Arnes" sploh ni preobremenjena? Ce bi bila preobremenjena povezava do Arnesa in bi kabelsko omrezje imelo se dovolj kapacitet, bi po moji logiki povezava med dvema lokalnima uporabnikoma morala delovati brez tezav.

LP
Darko
--
Get Firefox!