Linux User wrote:
Postaviti želim nov Linux server. Razmišljam, da bi uporabil enega izmed HP-jevih ProLiant strežnikov. Največje dileme imam v zvezi z varovanjem podatkov. Najprej sem mislil izvesti Raid 5, a sem si premislil, ko sem videl ceno kontrolerja. Boljše je žrtvovati kak disk več za mirroring - Raid 1. Poleg Raida bi pa rad delal avtomatiziran backup še nekam izven računalnika (za primer izgube podatkov zaradi programske ali uporabnikove napake). Pri tem se želim izogniti rešitvi, ki bi v primeru, da ne odkrijem dovolj hitro okvare originalnih podatkov, pokvarila tudi backup zaradi avtomatskega shranjevanja.
amanda http://www.amanda.org/
Hvala za kakršenkoli namig, izkušnjo!