Darko Bulat pravi:
Tisti, ki smo jedli "gotova jela 29. novembar" zagotovo ne bomo nikoli
pozabili, da je III zasedanje AVNOJa bilo 29. novembra 1943.

Tisti pa, ki se še spomnimo tudi kako je izgledal grb SFRJ, ki je imel
na traku ta datum tudi vpisan pa še manj.

Vsekakor pa je lepo, da si se spomnil, pa čeprav tri dni prej.
Dragi Darko!

Čeprav sem se tudi sam skoraj najprej zaletel v datum, pa se mi je le nekaj zdelo narobe in me je wikipedia presvetlila:

http://sl.wikipedia.org/wiki/AVNOJ

Govor je o ustanovnem PRVEM zasedanju, DRUGO je bilo 29.11.43 kot si sam omenil, TRETJE pa že nepomembno :)

lp

--
Andrej Kositer, CEO, https://www.agenda.si/Andrej_Kositer

Predlog! Obiscite prenovljeno spletno stran http://www.agenda.si

ODPRTA KODA IN LINUX
STORITVE : POSLOVNE RESITVE : UPRAVLJANJE IT : INFRASTRUKTURA IT :
IZOBRAZEVANJE : PROGRAMSKA OPREMA

Visit our updated web page at http://www.agenda.si

OPEN SOURCE AND LINUX
SERVICES : BUSINESS SOLUTIONS : IT MANAGEMENT : IT INFRASTRUCTURE : TRAINING : SOFTWARE
begin:vcard
fn:Andrej Kositer
n:Kositer;Andrej
org:Agedna Open Systems d.o.o.
adr:;;Ul. Pohorskega bataljona 49;Maribor;;2000;Slovenija
email;internet:[EMAIL PROTECTED]
title:CEO
tel;work:+386 2 421 61 31
tel;fax:+386 2 420 06 90