To se pravi, da je res že precej let minilo od moje osnovne šole, uh..

Ja, res je. 2008 - 66 = 1942, in je datum 26. november 1942 že tapravi za
prvo zasedanje.

S 29. novembrom III zasedanje zagotovo nima nobene zveze, ima pa s drugim.

Ah no, kaj se bi jezili, saj nismo na kvizu.

Vsekakor pa se temu častitljivemu forumu opravičujem za zavajanje. :)

Ajt!

D.

P.S. Ne morem iz svoje kože.. Na I zasedanju ni bilo predstavnikov
Slovenije. Zdi se, da je Slovenijo potem takem II zasedanje bolj pomembno
in ta datum potem pride čez tri dni. A-ha.

--

Darko Bulat
tel: +386-41-677-884
e-mail: [EMAIL PROTECTED]