S, Matej Kovacic piše:
Pozdrav,

WiFi oddaja z maksimalno močjo 42mW (0,042W), GSM pa z 1 oz. 2W, pri
čemer si brezžične kartice ponavadi ne tiščiš k glavi.
upam, da ne bomo preveč off-topic, če vprašam kakšno na to temo.

Zanima me kolikšna naj bi bila priporočena oz. varna oddaljenost WiFi
antene od osebe (glave), če ima nekdo Wi-Fi točko postavljeno na
delovnem mestu?

In za koliko pade moč v enem metru razdalje.
Približno takole bi že šlo: P=x/D^2. Po moje je x tu jakost antene, P pa moč na točno določeni razdalji D.
Drugače si poglej enačbo za sevanje črnega telesa, nekaj ti bo že povedala.
Hvala.

lp, M.
lp, Jože