Em pareix molt bé que l´Ajuntament d´Algaida celebri "l´any Capellà". Aquesta és una labor dels ajuntaments, la nostra crec que ha de ser pròpia i amb el sentit reivindicatiu que va originar la creació d´aquest grup (que ben segur l´Ajuntament no tendrà).
Salut.

From: "M. Antònia Reinés" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "llista memoriademallorca" <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: presentació
Date: Tue, 23 Dec 2003 13:00:46 +0100

Bon Nadal companys i companyes, som na M. Antònia Reinés i encara que la meva especialitat és la història de l'art estic interessada en la feina que hem començat.
He llegit els mails que fan referència a fer un homenatge a Pere Capellà i el seu "Llibre Vermell". Com que vaig bastant per Algaida vos inform que l'Ajuntament d'Algaida té previst celebrar "L'any Capellà" amb diferents actes. Potser estaria be parlar amb l'ajuntament quan tenguem qualque cosa clara perque quedàs tot més integrat.
També me pareix bé la idea d'anar recopilant testimonis, intentaré fer-ne algun.
Finalment un llibre: Memòria als republicans víctimes de la represió feixista a Algaida durant la Guerra Civil de 1936 de Rafel Antich Servera editat per l'Ajuntament d'Algaida l'any 1993 (reedició 2002)
Una salutació.

Descárgate en tu teléfono los tonos y logos de las canciones y artistas de más éxito en MSN Móviles. http://www.msn.es/MSNMovil/

Respondre per correu electrònic a