From: Γιώργος Χατζηχαραλάμπους [mailto:sgk...@gmail.com]
Sent: Thursday, June 16, 2016 11:07 PM
To: Λίστα Μοιράσου Μοιράσου
Subject: Re: [Mirasou] Scanner & translator free

> Κατά το άνοιγμα της εφαρμογής βρίσκουμε 4 εικονίδια, κάμερα το πρώτο
γκαλερί  το δεύτερο history και settings, από τις ρυθμίσεις και από την
επιλογή O C R βάζουμε Ελληνικά.
> Μετά άνοιξα ένα βιβλίο από το ibooks και φωτογράφησα την οθόνη από ένα
ανοιχτό βιβλίο.
> Από την εφαρμογή τώρα πήγα στο εικονίδιο gallery και αφού έδωσα το ok για
την πρόσβαση στις φωτογραφίες μου βρήκα την φωτογραφία και επίλεξα τσουζ,
στο επόμενο βήμα κάτω αριστερά είναι η Ελληνική σημαία που είχα βάλει από τα
settings και στην δεξιά γωνία είναι το ντάν όπου και το επιλέγουμε. Η
επόμενη οθόνη είναι σε 3 μέρη, στο πάνω μέρος έχει μετατραπεί η εικόνα σε
κείμενο που μπορούμε να το αντιγράψουμε. Στο επόμενο μέρος επιλέγουμε τη
γλώσσα μετάφρασης και αφού πατήσουμε μετάφραση, το μεταφρασμένο κείμενο πάει
στο τρίτο κάτω μέρος της οθόνης.
> Πόσο καλή είναι η μετατροπή αυτή συγκριτικά με άλλες εφαρμογές δεν ξέρω
και θα ήθελα την γνώμη σας από έμπειρους χρήστες.

<chrisakar...@gmail.com> έγραψε:

> Θα μπορούσατε να μας δώσετε μια βοήθεια για τη λειτουργία της εφαρμογής;
Την έχω δοκιμάσει αλλά δεν τα έχω καταφέρει.

> Στάλθηκε από το iPhone μου
>
> 16 Ιουν 2016, 2:22 μμ, ο/η George Halara <sgk...@gmail.com> έγραψε:

φωτογραφίες βιβλίων ή οθονών που έχουμε, καθώς και των Ελληνικών.

---