From: Στέλιος Πλάτσης [mailto:h...@playfm.gr]
Sent: Saturday, June 18, 2016 1:00 AM
To: Τεχνολογικές Ειδήσεις
Subject: Re: [Mirasou] Scanner & translator free

Γεια σου Ελένη,

Τίποτα δεν έχει πάθει το iPhone σου.

Απλά οι δωρεάν εφαρμογές έχουν διαφημίσεις και σε κάποιες περιπτώσεις, αυτές
οι διαφημίσεις είναι παραπλανητικές για να σε κάνουν να στείλεις μήνυμα με
μεγάλη χρέωση η και ακόμα να αγοράσεις εφαρμογές που τάχα θα σου καθαρίσουν
το iPhone.

Με λίγα λόγια, η εφαρμογή δεν έχει πρόβλημα.

Όσο αναφορά τα iPhone είναι πολύ δύσκολο να συμβεί κάτι τέτοιο με ιούς.