Γεια σου Μάριε.
Δυστυχώς έχω πολλά χρόνια που εγκατέλειψα το sonar για windows και εδώ και πολύ
καιρό δουλεύω στο studio αποκλειστικά με το logic pro σε περιβάλλον mac.
Αυτό που ξέρω από φίλους μουσικούς στην Αμερική είναι ότι το reaper ένα αρκετά
καλό multi tracking πρόγραμμα για windows είναι τώρα πια πολύ προσβάσιμο
πρόγραμμα με ειδικό script για το jaws.
Δεν έχω αυτή τη στιγμή άλλες πληροφορίες. Θα ρωτήσω όμως και θα σου πω.
Σχετικά με το sonar που αναφέρεις, φαντάζομαι ότι έχεις το script για το jaws
από τη σελίδα.
www.jsonar.org
Από ότι θυμάμαι, υπάρχει ένα αρχείο εκεί μέσα που έχει όλες τις συντομεύσεις
και σίγουρα υπάρχει και μία για το μετρονόμο αλλά πραγματικά δε θυμάμαι, έχουν
περάσει πολλά χρόνια.

Νεκτάριος.