ΑΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΤΟ ΘΕΜΑ VST  ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΡΙΑ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.
ΤΟ ΣΟΝΑΡ ΕΙΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ X3.. ΤΑ ΣΚΡΙΠΤ ΤΟΥ JAWS ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ X2 ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΟΝΑΡ ΩΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝ ΤΗΝ ΨΑΞΕΙ ΠΟΛΗ ΚΑΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΙΛΕΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΗ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΘΑΝΕ ΟΛΟΙ ΜΕ CUBASE. ΟΣΟ ΓΙΑ DOW ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ ΔΙΣΤΙΧΟΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Η ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΟΙ ΓΝΟΣΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΙΣΟΥΝΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΟΜΗ. ΕΓΩ ΠΟΥ ΧΡΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΑΝΙΚΑ ΑΤΥΧΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕ ΞΕΡΩ.

ΩΡΑΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΒΑΡΕΘΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ.

ΜΑΡΙΟΣ