Καλημέρα και καλό μήνα,
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.
Θέλω άλλη μία ερώτηση να κάνω, τους τελευταίους μήνες έχω πρόβλημα με την
παραλαβή των ηχητικών μηνυμάτων μου στο V Μπερ.
Τα ηχητικά μηνύματα που μου στέλνουν, έρχονται μισά. Ενώ όταν ελέγχουν οι
αποστολής τι μου έχουν στείλει, σε αυτούς εμφανίζεται ολόκληρο το ηχητικό
μήνυμα. Έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα; Μήπως υπάρχει κάποια Νέα ρύθμιση
που θα έπρεπε να έχω κάνει;

Νικολέττα Μπακοπάνου Τσεβά

31 Μαΐ 2022, 20:04, ο χρήστης «Στέλιος Πλάτσης <h...@playfm.gr>» έγραψε:

Καλησπέρα,

Δυστυχώς για Windows δεν υπάρχει. Μόνο για iPhone και Mac.