Γεια σου,

Δεν υπάρχει ρύθμιση για κάτι τέτοιο.

Οι λόγοι που μπορεί να συμβαίνει αυτό είναι: Η κακή σύνδεση στο internet. Επίσης μπορεί να είναι και πρόβλημα της ίδιας υπηρεσίας.

On 1/6/2022 10:01 π.μ., Nickoletta Bakopanos wrote:
Καλημέρα και καλό μήνα,
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.
Θέλω άλλη μία ερώτηση να κάνω, τους τελευταίους μήνες έχω πρόβλημα με την παραλαβή των ηχητικών μηνυμάτων μου στο V Μπερ. Τα ηχητικά μηνύματα που μου στέλνουν, έρχονται μισά. Ενώ όταν ελέγχουν οι αποστολής τι μου έχουν στείλει, σε αυτούς εμφανίζεται ολόκληρο το ηχητικό μήνυμα. Έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα; Μήπως υπάρχει κάποια Νέα ρύθμιση που θα έπρεπε να έχω κάνει;

Νικολέττα Μπακοπάνου Τσεβά