makane lek dadi PNS kuwi lek wis tuwo wae....biar bisa direken
omongane.....hehehehe

wahyu setianto <[EMAIL PROTECTED]> wrote:                               yo
emang gampang ngubah birokrasi ? jabatane, DPR ae gak isok atau gak gelem
 ngubah loh, lah aku mlebu PNS dadi golongan tingkat piro ijasahku cm D3 arep
 ngubah birokrasi ? :D,  lagian  kalo kerja di pemerintahan itu kan yang
 lebih tua yang lebih di dengar, mosok ngenteni tuek disik baru direken
 omongane

 Octopus
 East Java Baker

================> HAPUS IKLAN DIATAS DAN FOOTER INI JIKA ME-REPLY