Gewoon doen zal ik maar zeggen.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]] Namens MSX World
Verzonden: vrijdag 21 september 2001 15:55
Aan: [EMAIL PROTECTED]
Onderwerp: MSX Mailinglist in het Nederlands

This message is adressed to all the MSX users in The Netherlands and
Belguim and will therefor only be written in Dutch.

Hallo beste MSX gebruikers,

Met Bussum morgen in het vooruitzicht kwam er vanmorgen ineens een idee
bij mij op. Zou het niet fijn zijn als er, buiten de grote MSX
mailinglists, ook een mailinglist kwam voor gebruikers uit Nederland en
Vlaanderen? Hier zou natuurlijk dan alleen Nederlands gesproken kunnen
worden.

Laat me even weten wat je er van vindt, per mail, of morgen op Bussum!

Mzzls en allemaal tot morgen!

Jeroen Küppers
MSX World.