internette hiç bir sey yapmadan para kazanmak çok kolay! yapmaniz gereken spedia ya üye olmak ve nette surf yaparken spedia bar i çalistirmak, boylece siz nette gezinirken ekranin altinda görünen spedia bar sayesinde para kazaniyorsunuz. Adamlar parayi gerçekten yolluyorlar. Sahsen ben spedia'dan 3 yildan beri para kazaniyorum. Adamlar 4-5$ karsiligi tüm dünyaya kazanilan parayi gönderriyorlar.(4.5$ hesabinizdan kesilir). Kisaca spediayi anlatmak gerekirse, nete baglandiginizda spediayi mutlaka çalistirin. karsimiza küçük bir banner çubugu çikacak. bannerin sol altinda renkler yanar. kirmizi-sari:para kazandirmaz yesil:puan toplamaya baslarsiniz... yani olay su: nette gezinirken o yesil isik hep yanar. bu da sizin puan toplayarak ay sonunda hesabinizda para dolmasini saglar. Spediada sadece bu kadarla da bitmiyor para kazanmak. oyun oynarak, mail alarak(spedia kendi atiyor bu maili) üye yaparak(bu çok önemli...ne kadar üyen varsa o kadar çok kazanabiliyosun...) ve spedianin sponsorlarina üye olarak puanlar topluyorsunuz.... bakiyenizde 34$ birikince adamlar size iki seçenek sunuyor. ister hemen alirsin bu parayi, ister bekletirsin ve daha çok alirsin. SPEDIA 3-4 yildan beri faal olan ve günü gününe ödeme yapan bir þirket. eðer nete girerek para kazanmak istiyorsan spedia birebir. eger üye olamdiysan asagida kisayol linki var... tikla ve hemen üye ol.. hee bide ödeme citi bantan oluyo... istediginiz bir citi banka git adamlar 5-10 gün içinde çeki ciro etsinler.... saygilar... not: göndermeyeceðini mi düþünüyorsunuz.. inanýn bana yanýlýyosunuz.. paralar cebimde.. üye olmak için aþaðýdaki linki týklamanýz yeterli: http://www.spedia.net/cgi-bin/dir/tz.cgi?run=show_svc&fl=8&vid=3401041 *.‹¥vX¤zÚ.žË›±Êâmçë¢kaŠÉšŠX§‚X¬¶Ç§u©Þ™¨¥¶‰šŽŠÝ¢j { –*iz·(›­†Ø^n‡rº{.nÇ+‰·§{ –*iz¹b²ÖQ ‚À 4DI,"¶.¶Ø^ªê-z