Stii unde se pot intalni *Family Guy, Strada Crocodililor, The Powerpuff
Girls, South Park, Lolek si Bolek*?

Ce are in comun un anime japonez cu *Maldoror* al lui *Lautreamont*?  Logic,
*PLIC*-ul.

Nici n-o sa-ti vina sa crezi cate secrete am aflat in numarul asta J

Stii de ce *Mihnea Ghinita-Blidariu* vrea sa fie *Bugs Bnny*? Ai aflat deja
ca si in Republica Moldova se produce animatie?

Irina Chirica si Larisa Glinca ne dovedesc asta in #5 al revistei. Afla de
ce SGB se identifica cu Moise si cine e Sinii.

Serj Tankian marturiseste ca Europa de Est e locul lui preferat pentru a da
concerte, vezi de ce.
Revelatia mea personala din numarul asta a fost faptul ca nu doar eu nu
inteleg cine e personajul pozitiv din Tom&Jerry J

Tot revista te ajuta sa faci o reala economie de timp: nu mai trebuie sa
cauti pe net comixuri, ai la PLIC grafici de

Andrei Gamart, Ioana Miron, Sejma Prodanovic, Dan Miron, Tinca Bratu, precum
si povesti desenate cu Ninja, de Vadim Tiganas,

in noul *supliment bredartist.*
Pentru ca e toamna, ne-am apucat serios de facut provizii, si ne-am innoit
nu doar cu acest supliment,

ci si cu unul al *KSA:K*-ului, precum si cu o carte KLU, *Ora 20
Telejurnal*de Mihai Gotiu de data asta. Desigur,

si celelalte suplimente le gasiti tot aici.

Din *DVD la PLIC *afli* *cum se leaga Matrix de munca proletariatului
sovietic.
Deja poti gasi PLIC-ul in vanzare, deci grabeste-te sa ti-l iai de aici:
http://plic09.wordpress.com/distributie/

si sa te delectzi cu el J

Revista la PLIC este cea mai noua publicaţie culturala din Republica Moldova
si Romania

, o revista obiect cu un caracter interdisciplinar si experimental
pronunţat, care isi propune

sa reflecte si sa reuneasca tendinţele artistice si literare ale tinerilor
din Republica Moldova,

Romania dar si din alte regiuni.

Asociatia Oberliht
Gh. Asachi Str., 53/1, lit. "A"
Chisinau 2028, Republia Moldova
+ (373 22) 286317, + (373) 79370809 / Victor NEAGA
+ (40) 744 680 622 / Andreea TOMA
email: andreea(a)oberliht.org.md
http://plic.oberliht.com
http://www.oberliht.com