FYI.....Pak Andi penanggalan anda sudah masuh hari selasa lho...please check! Tq

--- On Tue, 9/29/09, Andi Lesmana <riil_inves...@yahoo.com> wrote:

From: Andi Lesmana <riil_inves...@yahoo.com>
Subject: Re: [ob] Re: OOT: Baik dan Buruk (1)
To: "OB" <obrolan-bandar@yahoogroups.com>
Date: Tuesday, September 29, 2009, 2:24 PM

Mungkin enaknya seperti ini cara interprestasinya, sesuai dg pengalaman
pengalaman yg saya alami sendiri :

" BAHWA APA YG KITA PIKIR BAIK BELUM TENTU BENAR dan APA YG KITA PIKIR BENAR
BELUM TENTU BAIK ".

Banyak contoh atas pernyataan diatas dr kehidupan kita masing masing, coba kita
renungkan!

Andi LesmanaFrom:  inpestorpembelajar@ gmail.com
Date: Mon, 28 Sep 2009 04:19:01 +0000To: <obrolan-bandar@ yahoogroups.
com>Subject: Re: [ob] Re: OOT: Baik dan Buruk (1)

Adakah yg baik namun tdk patut , dan yg buruk namun patut ?Sent from my
BlackBerry®
powered by Sinyal Kuat INDOSATFrom:  "iching_prediction" <iching_prediction@
yahoo.com>
Date: Mon, 28 Sep 2009 04:13:38 -0000To: <obrolan-bandar@ yahoogroups.
com>Subject: [ob] Re: OOT: Baik dan Buruk (1)

                  Kalo di iching:

"Tidak ada baik atau buruk, melainkan mana yang patut atau mana yg tidak patut".

--- In obrolan-bandar@ yahoogroups. com, "kang_ocoy_maen_ saham" <disclosure.
i...@...> wrote:

> You have to learn all the big ideas in the key disciplines in a way that
> they're in a mental latticework in your head and you automatically use them
> for the rest of your life. If you do that, I solemnly promise you that one
> day you'll be walking down the street and you'll look to your right and left
> and you'll think "my heavenly days, I'm now one of the few competent people
> in my whole age cohort." If you don't do it, many of the brightest of you
> will live in the middle ranks or in the shallows. - Charles Thomas Munger

Kirim email ke