Hola.

Tot i que habitualment no faig massa comentaris en aquesta llista, m'agradaria fer alguns comentaris al respecte.

Seria molt útil fer aquesta possibilitat de solució als barbarismes, si no resulta massa complicat integrar-la a l'OpenOffice (pel que diu Joan, no pareix que ho siga excessivament).

L'única cosa que hariem de plantejar-nos bé és la llista de barbarismes, que pense que s'hauria de retocar una miqueta. Per exemple, tot i que no és habitual al principat, "buscar" no és cap barbarisme. És una paraula d'ús habitual al País Valencià, tant en ambients informals com acadèmicament. Tant el DVO (www.trobat.com/dvo/), com el diccionari de l'IEC i el DCVB la donen com a paraula bona.

De tota manera, la proposta em sembla perfecta.