A Dimarts 16 Maig 2006 20:37, Marc Belzunces va escriure:
> Jo no m'he confós. En Benjamí ha dit SC no està interessada en que la seva
> feina es pugui aprofitar al màxim arreu del territori .CAT.

He dit que pensava que *sí* hi estava interessada en comptes de la construcció
negativa que ara m'atribueixes.

«D'acord. Anava errat en pensar que interessava que tota la vostra feina es
pogués aprofitar al màxim arreu del territori .CAT.»  i era per la resposta
del Jordi Mas convidant-nos a refer la feina: «Si algú troba que us problema,
ho dubto, ho pot canviar, no com amb el programari propietari.»

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.