El dt 16 de 05 del 2006 a les 18:51 +0200, en/na Benjamí Villoslada va
escriure:
> A Dimarts 16 Maig 2006 18:15, Josep Puigdemont va escriure:

> No importa demanar res, tenc la resposta.

El que volia era tenir-ne una versió oficial, i saber si el que els
impediria fer servir aquest programari seria la presència de les quatre
barres o no.

>   Basta mirar el que ha passat fins
> ara.  He vist com ajuntaments de Mallorca que tenien demanat el .CAT l'han
> aturat per no voler problemes vist el renou que han fet des del diari El Dia
> del [fin del] Mundo:
>
> http://www.google.es/search?q=.cat%20site%3Aelmundo-eldia.com

EL que diguin en Juan Riera o en Valeriano Herrero ens ha d'importar ben
poc. En canvi el que diguin els que parlen català ja em sembla més
rellevant.

> El posaran en marxa, però quan la tempesta passi.   I mira que el .cat és ben
> curós, sense cap relació territorial com sí en té la bandera.
>
> Imaginau que a l'UIB es recomana que usin l'OOo per què està en català i és
> programari lliure --fa temps que s'hi va darrere.  Que el baixin des
> del «mirror» de l'UIB mateix.  Si en arrancar-lo alguns hi veuen la bandera
> del Principat --que ho és d'altres coses, però és la del Principat-- podeu
> posar-hi mesions: la noticia sortirà a l'Inmundo.

Potser més motiu per posar-les-hi :) És que sempre ens hem d'arrugar...

Tanmateix, crec que la idea no ha de ser la de posar la senyera
catalana, sinó només les 4 barres, que ara per ara és l'únic símbol que
ens queda que ens representi a tots.

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/