Hola Marc, i resta de la llista...

ja he enviat la meva opinió a l'altre fòrum. Començo dient el mateix que deia abans, la desició de si hi d'estar o no, és una desició de les persones que han participat en el projecte, precisament perquè si han guanyat amb la seva feina el poder decidir sobre aquestes coses.

Ara si, deixam que t'expliqui, que el fet que aparegui la senyera a la splash screen de l'openofficecomplica més la seva difusió, almenys a Mallorca, que és d'on et puc parlar.

Això repercuteix en que el nombre d'usuaris disminueix, i en ordre de preferències, penso que és més important la tasca de difusió de l'openoffice en català, i aconseguir que la gent el faci servir, que no pas si apareix o no una senyera a la splah screen.

En cap cas he pensat que no tinguis raó en les afirmacions que fas, però el que jo t'he dit és una realitat que toca viure cada dia.

Donada la meva feina, i els estudis, ja no participo de la manera activa com havia participat uns anys ençà en la associació, però si en alguna cosa col·laboro és lluitant a diari, amb les administracions públiques de Mallorca per a que Openooffice s'implanti progressivament a Mallorca, a instituts, etc... i la realitat que et trobes a diari aquí és ben diferent de la que ens podríem trobar al principat, on la senyera identifica la llengua, i també els catalans.

Reincideixo, que això és una opinió personal.

2006/5/16, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]>:
A Dimarts 16 Maig 2006 22:34, Benjamí Villoslada va escriure:
> Si al ES_es (estat espanyol) hi posessin una bandera, l'ES_ar s'hauria
> d'espavil·lar i crear la seva versió. És és el que m'heu suggerit que
> féssim i que jo anava errat pensant que era una versió amb l'objectiu
> d'anar arreu --cap problema, però cal saber-ho.
> http://www.mail-archive.com/openoffice@www.softcatala.net/msg00998.html

Perdó, era aquest:
http://www.mail-archive.com/openoffice%40www.softcatala.net/msg00995.html
o aquest
http://www.mail-archive.com/openoffice%40www.softcatala.net/msg00987.html

On es veu que caldrà que sigui un altre build.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.