---------- Forwarded message ----------
From: Patric Guilhemjoan <[EMAIL PROTECTED]>
Date: 17/06/2006 13:04
Subject: ajuda
To: [EMAIL PROTECTED]

Adishatz
Que vieni d'aver contactes dab Laurent Godard e Sophie Gautier de
OpenOffice/fr entà har ua revirada de OpenOffice en occitan-gascon.
Que representi ua associacion qui edita libes en gascon despuish un
quarantenat d'annadas e qui s'apèra Per Noste. Qu'avem acabat un
diccionari francés-gascon de 50 000 mots e que ns'agradaré de poder
adaptar OpenOffice en gascon en integrar lo diccionari.
Lo men problèma es que ne soi pas informatician e que n'enteni pas
gran causa aus dossièrs d'affix e totas aqueras causas de las quaus
me parlan. Que nòti que cau aver aplicacions que n'èi segurament pas
entà constituir los dossièrs.
Qu'èi pensat que seré lhèu mei simple, dab la vòsta ajuda, de partir
deus dossièrs en catalan, se'us me voletz har passar e se'm voletz
explicar com procedir de la faiçon mei simpla.
Mercés per l'ajuda…
A benlèu
Patric Guilhemjoan
Edicions Per Noste
64 300 Ortès/Orthez
05 58 98 53 65
06 16 83 95 15

Bonjour
Je viens d'avoir des contacts avec Laurent Godard et Sophie Gautier
de OpenOffice/fr pour faire une traduction de OpenOffice en occitan-
gascon.
Je représente une association qui édite des livres en gascon depuis
une quarantaine d'années et qui s'appelle Per Noste. Nous avons
terminé un dictionnaire français-gascon de 50 000 mots et nous
aimerions pouvoir adapter OpenOffice en gason en intégrant le
dictionnaire.
Mon problème est que je ne suis pas informaticien et que je ne
comprends pas grand chose aux dossiers d'affix et toutes ces choses
dont ils me parlent. Je remarque qu'il faut avoir des applications
que je n'ai sûrement pas pour constituer les dossiers.
J'ai pensé qu'il serait peut-être plus simple, avec votre aide, de
partir des dossiers en catalan, si vous voulez me les fournir et si
vous m'expliquez comment procéder de la façon la plus simple.
merci pour votre aide.
A bientôt
Patric Guilhemjoan
Edicions Per Noste