El 27/06/06, Jordi Mas <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

En/na Joaquim Perez ha escrit:
> Ep que no havia enviat el funcions.ods que tocava

Quim,

Tot això passa amb l'última versió 2.03 que el Jesús ha publicat? T'ho dic
perquè s'han arreglat algunes coses. Si no és així, caldria un esforç de
comprovar que queda per revisar per donar la mínima feina possible al Jesús
que té poc temps.

Li he dit a la Mireia que es miri això de les denominacions de les
fòrmules. Jo també m'ho miraré quan pugui.

Primer caldria comprovar les funcions que no funcionen. De moment no
canvíeu la seva denominació, si us plau.

Salut,

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/