Voce pode usar o parametro SHOW=Y.
Dai grava o resultado num arquivo e analisa os usuarios existentes; depois
faz um a um conforme descrito em outra resposta

Renato Deggau
SHOW

Default: n

When SHOW=y, the contents of the export dump file are listed to the display
and not imported. The SQL statements contained in the export are displayed
in the order in which Import will execute them.
The SHOW parameter can be used only with the FULL=y, FROMUSER, TOUSER, or
TABLES parameter.