Καλησπέρα Μαρία. Επειδή το συγκεκριμένο τηλέφωνο το έχω εδώ και ενα μήνα περίπου, πιστεύω πως σε καποια πράγματα μπορώ να σε βοηθήσω. Βέβαια εξαρτάται απο τι θέλεις, γιατί δεν έχω προλάβει να μάθω όλες τις δυνατότητες του. Επειδή Τετάρτη φεύγω εκτός Αθηνών, στείλε μου μήνυμα να τα πούμε.

From: "Κάτρη Μαρία" <katr...@otenet.gr>
Sent: Monday, December 19, 2011 12:07 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] Iphone

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!!
Μόλις πριν λίγες μέρες αγόρασα το Iphone 4S και θα ήθελα κάποιες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του τηλεφώνου από κάποιον που το γνωρίζει αρκετά καλά. Εάν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, μπορεί να μου στείλει 1 e-mail για να μπορέσουμε να έχουμε 1 πιο άμεση επικοινωνία.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!
Μαρία Κάτρη