εγώ έφαγα το κράξιμο της αρκόυδας. δεν μπορούσα με τίποτα. ας είναι καλά ο δάσκαλος που είχε υπομονή. όπου λέξη δάσκαλος θα βάζετε στέλιος. ----- Original Message ----- From: "Mariaog" <mylar...@hotmail.com>
Sent: Saturday, April 07, 2012 2:09 PM
Subject: Re: [Orasi] iphone

Μαρία να το χαίρεσαι. Όταν εγώ πήρα το δικόμου, την πρώτη μέρα είχα πρόβλημα να το συνηθήσω και είχα αρχίσει να φοβάμαι ότι θα επιβεβαιώνονταν όλοι μου οι φίλοι που μου είχαν πει να μην το πάρω ποτέ... Δυο τρεις μέρες αργότερα, δε μπορούσα να το αποχωριστώ. Είναι το καλύτερο κινητό που είχα ποτέ. Αν θέλεις να διαβάζεις και βιβλία, να κατεβάσεις το iBooks με το οποίο θα μπορείς να αγοράσεις και Ελληνικά βιβλία που έχουν κυκλοφορήσει πρόσφατα π.χ. του Καστανιώτη.