ΑΝΕΚΔΟΤΟ:ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Ένας άνθρωπος μπαίνει στο γραφείο ενός ψυχιάτρου, κάθεται στον καναπέ και
αρχίζει δειλά δειλά να εξηγεί τον λόγο της επίσκεψής του.

Γιατρέ μου, έχω σοβαρό πρόβλημα. Πέφτω το βράδυ να κοιμηθώ και βλέπω κάτι
απίστευτα όνειρα, με ποντίκια να παίζουν μπάλα. Συνέχεια. Όση ώρα κοιμάμαι,
αυτά παίζουν μπάλα. Αν κοιμηθώ μισή ώρα παραπάνω, παίζουν παράταση και μετά
βαράνε και πέναλτι. Πολλά πέναλτι. Με τις ώρες!

 - Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Μήπως πρέπει να κάνετε απολύμανση στο σπίτι
και σας έχει γίνει έμμονη ιδέα; Κάντε μια απολύμανση κι ελάτε την άλλη εβδομάδα
να σάς ξαναδώ...

 Μία εβδομάδα αργότερα...

- Γιατρέ μου, έκανα και απολύμανση, αλλά τα ποντίκια παραμένουν. Κάθε βράδυ,
μόλις κλείσω τα μάτια μου, βλέπω τα ίδια: Πάσες, σέντρες, σουτ...

- Μήπως τρώτε βαριά το βράδυ; Να κόψετε το βραδινό και να τα ξαναπούμε την άλλη
εβδομάδα...

 Την επόμενη εβδομάδα...

- Γιατρέ μου, έχασα πέντε κιλά, αλλά τα ποντίκια δεν λένε να φύγουν. Κάθε βράδυ
στα όνειρά μου τα βλέπω. Τι να κάνω;

- Λοιπόν, θα σάς δώσω μια συνταγή με ηρεμιστικά. Θα παίρνετε ένα κάθε βράδυ,
από απόψε και για μία εβδομάδα. Πιστεύω ότι θα σας βοηθήσουν.

- Καλά, αλλά μήπως θα μπορούσα να αρχίσω τη θεραπεία από αύριο;

- Απόψε σάς είπα.

- Μα είναι ο τελικός απόψε...