Καλησπέρα σε όλους!

Ελάτε τώρα, ρε παιδιά… Η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί τόσο πολύ! Έχουμε κινητά με
αναγνώστες οθόνης, έχουμε υπολογιστές με αναγνώστες οθόνης, και αυτό είναι το
λιγότερο! Ο άνθρωπος έχει φτάσει να ταξιδεύει στο διάστημα! Δε νοείται εν έτει
2019 να μην υπάρχει τρόπος να είναι τα ATM  προσβάσιμα σε τυφλούς! Τι τόσο
δύσκολο κάνουν στην Αμερική, δηλαδή, που δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς;

Νομίζω ότι πολλοί εδώ μέσα γνωρίζουμε τη Μαρία τη Γεωργακαράκου. Από αυτήν
πρώτη φορά άκουσα για προσβάσιμα ATM στη Βοστώνη που έμενε. Γιατί μπορεί να
είναι προσβάσιμο ένα κινητό και δεν μπορεί να είναι ένα ATM; Δεν υπάρχει
δικαιολογία! Να κόψουν το λαιμό τους να βρουν λύση! Οι βλέποντες πελάτες
Αξίζουν περισσότερο από τους τυφλούς; Αφήνουν περισσότερα χρήματα στις
τράπεζες; Άντε να μην τους πω καμιά κουβέντα που βολεύονται όλοι με ένα «δεν
έχουμε λύση για το πρόβλημά σας» και τελειώνει εκεί η υπόθεση!

Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

2 Αυγ 2019, 15:38, ο χρήστης «Μιχάλης Λάσπας <mlas...@otenet.gr>» έγραψε: