Και λίγο αφότου έγραψα τα παραπάνω…
Βρέθηκα στην ανθούπολη μπροστά σε μηχάνημα της Α, που το έψαχνα για ώρα, και
όταν το βρήκα… Ήταν αφής…
Οπότε περίμενα μέχρι να περάσει κάποιος και να του ζητήσω να έχει ωραιότατη
πρόσβαση στα προσωπικά μου δεδομένα έτσι για πλάκα και αναγκαστηκά!

Χρυσέλλα Λαγαρία

2 Αυγ 2019, 18:11, ο χρήστης «Γρηγόρης Αργυρόπουλος <grega...@gmail.com>»
έγραψε: