Ήταν ένας παπάς και πνιγόνταν στην θάλασσα και περνάει ένα καράβι:
- Παπά , έλα , πιάσε το σωσίβιο να σωθείς.
- Όχι , τέκνον μου , δεν χρειάζεται , εμένα θα με σώσει ο Θεός , λέει ο παπάς.
Περνάει άλλο καράβι:
- Έλα , παπά , να σε σώσουμε! Θα πνιγείς!
- Όχι , τέκνον μου , δεν χρειάζεται , εμένα θα με σώσει ο Θεός , λέει πάλι ο
παπάς.
Περνάει τρίτο καράβι:
- Παπά , έλα να σε σώσουμε!
- Όχι , τέκνον μου , δεν χρειάζεται , εμένα θα με σώσει ο Θεός , λέει ξανά ο
παπάς.
Με αυτά και με αυτά ο παπάς πνίγεται , πάει στον παράδεισο και λέει στον
Θεό:
- Περίμενα να με σώσεις , και εσύ τίποτα!
- Ρε κοπανε , τρία καράβια σου έστειλα να σε σώσουνε , και εσύ με έγραψες!

Ένας τύπος πήγε στην Εκκλησία και μετά το τέλος της λειτουργίας περίμενε να
συγχαρεί τον ιερέα.
Τού λέει:
- Πάτερ , θέλω να σας πω ότι η λειτουργία ήταν γαμάτη. Πρώτη φορά γούσταρα
τόσο πολύ , μπράβο είσαι και ο πρώτος μάγκας.
Ο ιερέας απάντησε:
- Σας ευχαριστώ , αλλά θα προτιμούσα να μην χρησιμοποιείτε τέτοια γλώσσα στον
Οίκο του Θεού.
Ο άντρας συνέχισε:
- Μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση , τα είδα όλα σου λέω ρε μεγάλε , που έβαλα
στον δίσκο 500 Ευρώ.
Και απαντά ο ιερέας:
- Έλα ρε δικέ μου , σοβαρά; Δεν μου λες μαλακίες τώρα;

Φιλικά Γιώργος