αποφασεις του ποδαριου Μμπαίνουν στο ταξί δύο κυρίες, η μία Πρόεδρος και η άλλη Εισαγγελέας. Ακούστε διάλογο. Δεν θα αναφέρω το θέμα τους, απλώς την απόφαση τους: -Τι θα κάνουμε με αυτήν την περίπτωση; Σημειωτέον ήταν απόγευμα και τις πήγαινα να πιουν καφέ.
-Έλα μωρέ, θα δικάσουμε αυτήν και να κλείσει η υπόθεση.
Εγώ βέβαια είχα ακούσει κατά τη διαδρομή όλο το θέμα. Είδα πως πήγαιναν να κάνουν αδικία. Είπα:
-Συγγνώμη, επειδή άκουσα τη συζήτηση, μπορώ να πω την γνώμη μου;
-Ναι, πέστε μας.
-Είστε παντρεμένες; -Ναι.
-Έχετε παιδιά; -Έχουμε.
-Λοιπόν, αν ήσασταν στην θέση της κυρίας, που αύ¬ριο θα καταδικάσετε, θα θεωρούσατε πως δίκαια σας κα¬ταδικάζουν; Και τους εξηγώ πώς τα βλέπω εγώ τα γεγονότα. Ύστερα από λίγα λεπτά σκέψης, μου απάντησαν: -Ναι, έχετε δίκιο, θα κάναμε αδικία αύριο σε έναν άνθρωπο που πραγματικά άξιζε άλλη αντιμετώπιση. Σας ευχαριστούμε.
Οι κυρίες κατέβηκαν από το ταξί. Εγώ όμως προ¬βληματίστηκα πάρα πολύ.
Δεν ικανοποιήθηκα που μου εί¬παν οτι έχω δίκιο, γιατί, αν δεν έμπαιναν στο δικό μου τα¬ξί, αύριο η γυναίκα θα καταδικαζόταν άδικα. Αραγε πόσοι δικαστές παίρνουν αποφάσεις του ποδαριού, χωρίς να με¬λετήσουν την υπόθεση, χωρίς να έχουν έναν πνευματικό καθοδηγητή, χωρίς να είναι κοντά στον Θεό, χωρίς να εί¬ναι σωστοί με τον εαυτό τους; Πώς μπορούν τόσο επιπό¬λαια να παίρνουν τη ζωή του κάθε ανθρώπου στα χέρια τους; -Κύριοι δικαστές, πριν αποφασίσετε να εκδώσετε κάποια απόφαση, ελάτε πρώτα στη θέση αυτού που δικά¬ζετε και ύστερα πάρτε την απόφαση σας. Από το βιβλίο: «Ταξιδεύοντας στα τείχη της πόλης», της Μακαριστής μοναχής Πορφυρίας.